چرا پیامک سیم کارتتون بلاک شده؟

مسدود شدن ارسال پیامک با سیم کارت
مسدود شدن ارسال پیامک با سیم کارت

در این مطلب قصد داریم دلایل بلاک شدن سیم کارت توسط اپراتور را بررسی کنیم و راههای جلوگیری از آن را آموزش بدهیم.

دلایل مسدود شدن سیم کارت

معمولا موارد زیر باعث مسدود شدن خط شما می شود:

  • اشتباه وارد کردن مدارک شناسایی صاحب خط (در صورتی که مدارک احراز هویت مالک خط اشتباه باشد و یا نیاز به ویرایش داشته باشد ).
  • استفاده نکردن زمان طولانی از خط (این زمان در اپراتورهای مختلف متفاوت می‌باشد. بعنوان مثال اگه از مشترکین همراه اول هستید و مدت 6ماه استفاده ای از سیم کارت خود نکنید سیکارت شما مسدود خواهد شد).
  • اشتباه وارد کردن رمز شارژ یا پین کد و پوک کد سیم کارت به صورت پیاپی.
  • سوختن و غیرفعال شدن خط توسط مالک (این مورد معمولا در زمانی مثل گم شدن سیم کارت یا سرقت گوشی و مواردی از این دست انجام میشود).
  • بلاک شدن سیم کارت توسط ریگلاتوری:

در گذشته اپراتورها محدودیت تعداد ارسال پیامک روزانه برای سیم کار تا سقف 500پیامک در نظر گرفته بودند. اما این تعداد در یک سال اخیر حذف شده و با توجه به پایش پیامکها توسط ربات گاها حتی با ارسال 10عدد پیامک سیم کارت بلاک و غیر قابل استفاده میشود.

در صورتی که خط شما معرف برند شما باشد و مدت طولانی به عنوان راه ارتباطی با مشتریان از ان استفاده کرده باشید، در صورت مسدود شدن مشکلات فراوانی برای کسب و کار شما ایجاد خواهد شد.

راههای جلوگیری از مسدود شدن سیم کارت

برای 4 مورد اول راههای جایگزین هست که با مراجعه به دفاتر پیشخوان قابل انجام هست. اما برای مورد آخر و جلوگیری از مسدودی توسط ریگلاتوری شما میتوانید پیامکهای گروهی خود را با نرم افزارهای موجود در بازار انجام دهید.

پیشنهاد ما به شما استفاده از پنل پیامکی نرم افزار لیمو می‌باشد.

جهت ثبت سفارش و استفاده از خدمات بی‌نظیر لیمو با ما در ارتباط باشید.

05137620023

09155740409