ارسال منطقه ای آنلاین LBS

LBS مخفف چیست
LBS مخفف چیست

LBS مخفف چیست؟

LBS (Location Based Service) یا پیامک مکان محور شیوه ای از تبلیغات هست که در آن به افرادی که در لحظه در مکان مد نظر شما تردد دارند پیامک تبلیغاتی شما ارسال میشود.

در این مقاله قصد داریم نحوه ارسال، کاربردها، امکانات ارسال، بازدهی، تعرفه و... این روش را بررسی کنیم.

نحوه ارسال :

روش ارسال پیامک در این شیوه فعلا به صورت ثبت درخواست میباشد. یعنی شما برای سفارش این نوع ارسال بایستی درخواست خود را در قالب فایل اکسلی که شرکت ارائه دهنده برای شما ارسال میکند ثبت نمایید و کلیه موارد مربوط به ارسال از قبیل متن،تاریخ،مکان و... را در آن فایل مشخص کنید و جهت اکران به شرکت ارسال نمایید.

کاربردها:

با توجه به اینکه این سبک ارسال برای افرادی که در زمان دلخواه شما در مکان مورد نظر شما حضور دارند ارسال میشود به نظر میرسد برای مراسم افتتاحیه،نمایشگاهها،رستورانها،فست فودها،تخفیفات لحظه ای و مواردی از این دست بازدهی قابل قبولی داشته باشد.

هر چند که امکان ثبت درخواست این شیوه ارسال برای تمامی مشاغل و خدمات بلامانع است.

امکانات ارسال:

در این سبک ارسال امکانات نسبتا خوبی ارائه شده است ولی با توجه به بازخوردی که از مشتریان درخواست کننده این شیوه گرفته شده پیشنهاد لیمو به شما ارسال به کل شماره های فعال در محدوده انتخابی میباشد

برخی از امکانات ارائه شده در این سرویس:

انتخاب مختصات از گوگل مپ:یعنی شما با استفاده از گوگل مپ دقیقا میتوانید خیابان مورد نظر خودتان جهت اکران تبلیغات را انتخاب کنید.

انتخاب شعاع تبلیغات:

شعاع تبلیغات خود را از 200متر تا10کیلومتر میتوانید انتخاب کنید.

نوع سناریو:

با مشخص کردن این آیتم میتوانید مشخص کنید پیامک به کدام دسته از افراد ارسال شود (افرادی که در شعاع مورد نظر حاضر هستند،افرادی که به شعاع مورد نظر وارد شدن،افرادی که از شعاع مورد نظر خارج شدن)

متن پیامک:

متن پیامک را کاربر درخواست کننده در زمان تکمیل فرم درخواست پیامک میتواند انتخاب و ثبت کند.

زمان ارسال:

زمان ارسال پیامک کاملا قابل انتخاب میباشد به این شکل که کاربر بایستی انتخاب کند تاریخ شروع و پایان و همچنین ساعت شروع و پایان ارسال کی باشد و ضمن اینکه شما میتوانید انتخاب کنید که پیامکهای در چه روزهایی از هفته ارسال بشوند.

تعداد ارسال:

تعداد ارسال پیامک با توجه به بودجه و نیاز مشتری قابل انتخاب میباشد . حداقل ارسال در این حالت 1000شماره میباشد.

گپ ارسال:

یعنی کاربر انتخاب میکند متن درخواستی برای مخاطب تکرار شود یا فقط یک بار ارسال بشود.

فیلتر شماره:

درخواست کننده پیامک قابلیت فیلتر شماره بر اساس سن افراد،جنسیت ،پیش شماره (مثلا915) را دارد. همچنین میتوانید انتخاب کنید که ارسال برای ساکنین محدوده مورد درخواست باشد یا برای رهگذران

دقت داشته باشید فیلتر پیامک بر اساس اطلاعات موجود در سیستم همراه اول انجام میشود و احتمال خطا در فیلتر ها زیاد میباشد.(مثال ممکن است خط همراه اول به نام یک آقا باشد ولی استفاده کننده خانم باشد و...)

تفکیک بر اساس سیستم عامل:

در این بخش شما میتوانید سیستم عامل مخاطب خود را نیز مورد هدف قرار بدهید که فقط کاربران Android یا IOS پیامک زنده شما را دریافت کنند.

بازدهی ارسال:

با توجه به این که این شیوه تبلیغات جدید هست و امکان انتخاب مخاطب با جزئیات بیشتری صورت میگیرد میتوان از آن انتظار بازدهی بالاتری نسبت به روشهای معمول ارسال داشت.

تعرفه پیامک:

تعرفه پیامک این روش ارسال نسبت به روشهای مرسوم با توجه به جدید بودن و انحصاری بودن بالاتر میباشد

جدول تعرفه

تعداد پیامک

قیمت

قیمت کاربران لیمو

بین 5000تا10000شماره

6000ریال

5500ریال

بین 10000تا20000شماره

5500ریال

5000ریال

بیشتر از 20000شماره

تماس

تماس

مزایای این شیوه ارسال:

  1. ارسال کاملا هدفمند با توجه به فیلترهای موجود
  2. بانک اطلاعاتی کاملا درست و فاقد خط خاموش
  3. امکان ارسال با توجه به نوع شغلی درخواست کننده
  4. بازخورد مناسب با توجه به جدید بودن و نوع مخاطبین

معایب این شیوه ارسال:

  1. هزینه بالا جهت ثبت سفارش
  2. عدم ارائه گزارش ارسال
  3. عدم انتخاب سرشماره ارسال
  4. محدودیت در تعداد گیرندگان

جمع بندی:امیدواریم تواسته باشیم با مقاله فوق سوالهایی که در رابطه با این شیوه ارسال در ذهن شما نقش بسته را پاسخ داده باشیم.

جهت ثبت سفارش ارسال LBS میتوانید با ارتباط باشید.

گروه نرم افزاری لیمو

05137620023

09155740409